płatność & Wysyłka 


Zamówienie i dostawa

Zestawy rozwojowe i akcesoria można nabyć w sklepie internetowym PHYTEC. W jednym zamówieniu można kupić maksymalnie 3 artykuły tego samego typu. W przypadku większych ilości zamówień prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży. W przypadku zakupów w sklepie internetowym obowiązują nasze Regulamin.

Wszystkie artykuły są zazwyczaj dostępne w magazynie i zostaną wysłane najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem.


Koszty wysyłki (plus ustawowy podatek VAT)

Koszty pakowania i wysyłki zamówienia zależą od produktu i numeru, metody wysyłki oraz adresu odbiorcy. Opłata zostanie naliczona w sklepie internetowym zaraz po podaniu adresu dostawy.

Koszty wysyłki krajowej (wraz z opakowaniem) wynoszą 10,00 euro (UPS Standard, do 4 kg) lub 34 euro (UPS Express, do 5 kg).

Koszty wysyłki za granicę znajdziesz w poniższej tabeli:

 do 5 kgdo 8 kgdo 10 kgdo 16 kgdo 20 kg
Strefa 1: AT, BE, DK, LU, NL14 Euro16 Euro18 Euro22 Euro24 Euro
Strefa 2: FR, IT, GB17 Euro19 Euro20 Euro24 Euro28 Euro
Strefa 3: FI, IE, NIE, PT, ES, SE19 Euro21 Euro23 Euro28 Euro32 Euro
Strefa 4: CZ, HU, PL, EE. LV, LT, SK, SI, BG, RO20 Euro22 Euro24 Euro30 Euro34 Euro
Strefa 5: GR24 Euro26 Euro29 Euro35 Euro40 Euro
Strefa 6: CH24 Euro-29 Euro--

 

W przypadku zamówień i dostaw do innych krajów prosimy o kontakt z naszym zespołem sprzedaży w Moguncji lub naszymi międzynarodowymi siostrzanymi firmami i dystrybutorami.


Akceptowane opcje płatności

Płatność za Twoje zamówienia w sklepie internetowym PHYTEC jest przetwarzana przez zewnętrznego usługodawcę. Dane są przesyłane za pośrednictwem serwera handlu elektronicznego w Stanach Zjednoczonych, który jest chroniony przez proces „Bezpiecznego przesyłania danych”. Do płatności można używać głównych kart kredytowych i debetowych, takich jak Visa, MasterCard, Discover Card i American Express.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy z płatnością, skontaktuj się z naszym Zarządzanie dostawami


Anulowanie i reklamacja

W przypadku anulowania lub reklamacji prosimy o kontakt z Zespół zarządzania dostawami PHYTEC. Możesz wysłać list przewozowy i numer RMA, aby szybko sprawdzić status tutaj Stwórz. Nasze zastosowanie Regulamin.


Pytania i usługi

Jesteśmy tu dla Ciebie! Możesz skontaktować się z zespołem PHYTEC telefonicznie pod numerem +49 (0) 6131 9221-32, e-mailem pod adresem kontakt@phytec.de, W Czat lub poprzez nasz Formularz kontaktowy.