Pakiety wsparcia

Nasze know-how
dla Twojego rozwoju

Skorzystaj z naszej oferty wsparcia - od naszej bezpłatnej gwarancji uruchomienia po kompleksowy pakiet wsparcia z krótkimi, gwarantowanymi czasami reakcji i bezpośrednim dostępem do naszych specjalistów ds. rozwoju.

Nasze pakiety wsparcia oferują przejrzystą podstawę obliczeniową z gwarantowanymi usługami.

 

 

Dostępne pakiety wsparcia

  Uruchomienie zestawu Basic Zaawansowane Premia Dozorca więzienny
Wsparcie Wsparcie pierwszego poziomu Wsparcie pierwszego poziomu Wsparcie drugiego poziomu Wsparcie drugiego poziomu Wsparcie 3 poziomu
Wysiłek godzinowy Gwarancja uruchomienia do 4 godz
Wsparcie rozwoju
do 12 godz
Wsparcie rozwoju
do 28 godz
Wsparcie rozwoju
do 100 godz
Wsparcie rozwoju
Kanały wsparcia • E-mail
• Infolinia wsparcia
• System biletowy
• E-mail
• System biletowy
• E-mail
• Telefon (skontaktuj się z twórcą zestawu)
• System biletowy
• E-mail
• Telefon (skontaktuj się z twórcą zestawu)
• System biletowy
• E-mail
• Telefon (kontakt z najlepszymi programistami)
• System biletowy
czas reakcji w ciągu 24 godzin w ciągu 48 godzin w ciągu 24 godzin w ciągu 24 godzin w ciągu 1-8 h (najwyższy priorytet)
Okres wsparcia podczas uruchomienia 90 dni robocze 12 miesięcy 12 miesięcy 12 miesięcy
Koszty w zestawie z zakupem zestawu 300, - Euro 1.200, - Euro 3.200, - Euro 20.000, - Euro

Zadzwoń do nas - 
czekamy na pomoc!

Infolinia wsparcia:
+ 49 (0) 6131 9221 31
E-mail: wsparcie@phytec.de
Help Desk: support.phytec.com

Nasi wbudowani eksperci są do Twojej dyspozycji!

 

Zapewnij sobie osobistą wizytę konsultacyjną szybko, łatwo i bezpłatnie.
30 minut wyłącznie dla Ciebie i Twojego projektu!